יום רביעי, 24 במאי 2017

ניתוח מרכיבי תקשורת על קליפ



סוג התקשורת המונים - הקליפ הוא תקשורת המונים מכיוון שהוא מופץ והתפרסם ביוטיוב ומושקע בזה המון כסף , כולם יכולים לצפות והוא מעניין את כולם.

מוען- גסטין ביבר וכל יוצרי הקליפ
מסר- הוא שיש הרבה בנות שרוצות אותו בקליפ אבל הוא רוצה רק אחת שלא רוצה אותו.
נמען- כל קהל המעריצים של גסטין ביבר
אמצעי- בעזרת קליפ ביוטיוב
קוד- בעזרת מילים מנגינה רקדניות מכוניות ושחקנים מעבירים את הקוד והמסר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה